onsdag, mars 12, 2008

i mina tankar

...........en viss person har varit i mina tankar dom senaste dagarna.........en person jag tycker väldigt mycket om......jag vet inte vad jag ska göra åt saken.....ärligt är jag lite förvirrad...min hjärna har en dum sak för sig och det är att tänka för mycket (jo tro det eller ej, jag kan tänka för mycket men då på ganska oväsentliga ting)....att jag tänker för mycket hindrar mitt hjärta från att göra som det vill och det kan jue vara bra iof....i detta fallet vet jag inte om det är bra eller dåligt........men ingen skulle ändå stå ut med mig i längden för jag är ganska tråkig.....det grundar jag på att folk verkar tröttna på mig efter ett tag och i stort sett dumpar mig på ett diskret eller odiskret sätt....grundar det oxå på det faktum att det är mestadels jag som hör av mig till folk, vilket resulterar i att jag efter ett tag känner mig ganska påflugen och ouppskattad. Måste bara säga att det finns vissa guldkorn där ute som jag älskar över allt annat som faktist vet hur man tar kontakt med mig :).......

2 kommentarer:

Tekei sa...

Din hjärna kommer alltid hindra ditt hjärta från att göra saker om du inte låter hjärnan tänka så långt att den bestämmer sig för att hjärtat har rätt.

Hattcarl sa...

en sak vet jag, jag tröttnade aldrig på dig, men du kanske inte syftade på mig. För mig var väl problemet det motsatta...