söndag, april 06, 2008

konstigt

hur man kan tycka personer är intressanta genom att dom är så ointressanta... Var för övrigt värsta kvällen idag ju :) studio 54 tema på rindi (student kåren) alla var as heta! Helt grymt roligt! Kan lungt säga att det är min favorit kväll på rindi av alla tema dagar! Kanske för att jag älskar filmen studio 54, alla som inte sett den måste se den! Var för övrigt relativt nykter ikväll, hade inga pengar så fick livnära mig på folks givmildhet, vilket jag är hur tacksam som helst över! Lovar att bjuda igen! Vissa personer kanske gick till viss överdrift, trodde nog att han skulle få natura för den där cidern, men icke, sån är inte jag! Så det så! Nä men som sagt, tycker att personer som är så pass ointressanta är intressanta! Fundera på det ett slag....

Inga kommentarer: