måndag, april 07, 2008

rollspel o vattenpölar

2 riktigt roliga saker :P he he.. Var igår på mejjan o spelade rollspel med annie o grabbarna.. En händelse rik kväll, skapade en karaktär vid namn Urc som är hälften människa o hälften orc så jag är riktigt ful.. he he.. Efter någon timme så blev vi hungriga så det bar av till statoil för lite matinköp. På vägen hem så hoppade jag o Tox i vattenpölar! Skit skoj! Var det roligaste jag gjort på länge o vad gjorde det att man blev "lite" blöt när man har kul :P Något som oxå var kul var alla ord för en stackars soffa, den har nog varit med om mer än dom flesta ha ha.. Hade väldigt mycket överskottsenergi den kvällen så det blev mycket flumm från min sida men vad gör väl det? Förutom att jag är helt slut idag... men skit samma det var det lugnt värt!

Inga kommentarer: