måndag, maj 12, 2008

en sådan dag

idag har varit en sådan dag då jag inte gjort något, eller känns iaf så.. har varit upp sen 05:50 men är ändå inte så trött som jag borde vara, börjar väll bli van kanske. Har iaf gjort något nyttigt genom att hjälpa annie att bära lite lådor till vinden då hon var tvungen att hast packa sina grejer då hon ska få om målat imorgon, vilket är bra men kanske mindre bra att man får reda på det dagen innan .. Sen käkade vi pizza o kollade på Lost :) Äääällssskar Lost! Var ju tvungna att kolla innan ons för då ska vi i AG staben ha stabs fest :) kommer bli superskoj! Föresten börjar jag bli lite stressad över packningen, hur ska jag hinna med? Sååå mycket att göra men men det löser sig, skickade ett sms till hon som har lägenheten jag ska flytta in i o frågade om hon skulle flytta ut tidigare och det skulle hon :) hon skulle flytta redan 28-29 maj, vilket gör att jag har lite mera tid på mig, så skönt! Så ska börja med imorgon hade jag tänkt att köra alla hästgrejer jag har i förådet till stallet så har jag plats för kartongerna jag packar nu där inne så slipper jag dom i lägenheten vilket gör det lättare att städa.. Jag vill flytta nu! men men tiden går snabbt som tur är.

Inga kommentarer: