torsdag, maj 15, 2008

Stab

mycket att göra, mycket händer. Igår var Stabs festen :) var lugnare än jag trodde att den skulle bli, men alla var så trötta och hade väl mycket annat att tänka på så det blev lite avslaget men trevligt var det! Fick på alla märken på ovven tillslut :) Stabströjan är pimpad och färdig, har klippt och sytt på hugo "ovven" som blivit en "jacka" med lite glitter o grejjer. Var även igår ute o kollade in Stabsstugan på kneipbyn (eller hur det stavas) med resten av Staben och det var ju över förväntan iaf från min sida. Ser fram emot helgen men bävar nog lite oxå, lite blandade kännslor.. Men det blir inte bättre än vad man gör det till så jag har bestämt mig för att gå in för detta med hela mitt hjärta och slita som ett djur, just därför att jag tycker att det e kul att slita! Sen kommer det ju över 1000 studenter till ett och samma ställe, vem kan ha tråkigt med 1000 likasinnade själar (folk som vill festa, ha roligt, festa, busa och festa lite till). Och så är man ju med i Staben i år he he.. vilket inte är någon nackdel :) hoppas på mycket fjäsk, gratis dricka och ett lass med nya märken ;o) ...

Inga kommentarer: