lördag, maj 24, 2008

igår o idag

Igår, jobbade jag för första gången helt själv. Gick bra att plocka fram allt och jag var ute i god tid, när jag hade plockat klart o skulle köra bort bilen så startade den självklart inte :( suck, så fick ringa räddningshjälpen Annie :) Så vi kopplade ihop våra batterier för att få igång "min bil" och det funkade! Så var det bara hålla tummarna för att den skulle starta när jag skulle hem oxå. Denna gången skulle jag jobba med 6:or, gick jätte bra, visst det var mycket stimm o stoj men det får man räkna med.. alltid roligt med folk som har så mycket energi. Bilen startade när jag skulle hem, tack! Väl hemma var det bara att slänga av Alva, byta skor, hämta vin o sen iväg igen till Taikon fest :) Där fick jag börja kvällen med två absinth chots och därefter på en osunt kort stund pimplade jag i mig hela min vinare under kubbspel :) vilket kanske var mindre bra, både kubbspelet o att dricka så mycket på så kort tid, resulterade i en lite för full sirie, men kul hade jag!! Stackars Emma som skadade sig under en Taikonhög :( har inte hört något mer sän igår när hon åkte iväg till sjukan men jag hoppas det inte var allvarligt.
Idag, har jag varit bakis, legat i sängen, varit ute med Alva :) vat hemma hos Annie o klippt, käkat pizza och bara tatt det lugnt! Ska jobba i baren ikväll, är lite speciellt idag eftersom det är klubbkaka kväll på rindi, vilket innebär att vi har öppet för allmänheten, kommer bli spännande att se om det kommer mycket folk, hoppas dom sköter sig för annars så får dom se på en sur sirie! Nee men jag tror det kommer gå kanon :) Ska se om jag kommer förklä mig till något, det e ju pensionärskaka men pensionär blir det inte, kommer troligen bli Annies ide :P he he.. nehe nu ska jag sova så jag orkar med kvällen!

Inga kommentarer: