måndag, maj 26, 2008

vad är klockan?

tiden bara flyger iväg, dagen är över kvickt och snart är det nästa dag/vecka eller månad.. Hinner inte med allt jag ska göra... ska skriva ett arbete till nästa vecka som jag inte ens har börjat med än, visst jag har iden i huvet så jag vet vad jag ska skriva.. sen ska hela lägenheten packas och städas och flyttas.. Fick min fina Isbjörn idag :) som visar att jag e isbjörnsfadder :) så söööt! Har varit i Buttle idag hos Paul o Helen Wallin med etnoarkeologi gruppen o lagade mat i kokgrop på stenåldersvis :) Samoanerna var oxå med, så lite engelska har man klarat av att prata idag :P Vi drack även gott kaffe o var iväg o kollade på bildstenar o husgrunder. Efter det åkte jag hem till Annie för att sy lite på min vikingatida klänning, som börjar se ut som en klänning nu :) he he.. Den bör bli klar så snabbt som möjligt så är lite stressad för det oxå.. Sen har jag lagat min balklänning o Annie hjälpte mig med att sy ett handtag till släpet så jag slipper trampa på det.. Har varit en riktigt bra dag idag :)

Inga kommentarer: