måndag, juni 16, 2008

drömmar är konstiga

varför drömmer man? Finns säkert tusentals teorier om varför... men någon mening måste dom ju uppfylla, eller? Jag tror att man på något sätt bearbetar vardagen, kanske man förbereds inför framtiden. Vissa drömmer sann drömmar, det hoppas jag verkligen inte att jag gör.. igår natt drömmde jag en dröm som handlade om folk som förändrades, nästan som en zombie dröm förutom att dessa förändrade männsikor åt inte oss andra, det var något som smittade, på vilket sätt vet jag inte, återigen var jag i min barndomsby där jag alltid tyx vara till en början, efter ett tag är förändras allt och jag är på ett ställe där alla platser blandas, visby, barndomsbyn, olika ställen jag varit på... när jag försökte ta mig därifrån letade jag efter andra människor som inte var "smittade" men lyckades inte hitta någon, vaknade sen genom svettig och halvskakis.. Har troligen sätt för många zombie och smittospridnings filmer men det blir ännu verkligare när man drömmer. När man vaknar efter något sådant önskar man inget mer än att det låg någon brevid,... men som tur e har jag alva bäbis :)

Inga kommentarer: