fredag, juni 13, 2008

skolavslutning o annat

då är det fredag :) för en gångs skull vet jag vilken dag det är :P fredagen den 13... min kära lillebror Eric gick ut 9:an idag, så stor han har blivit! Träffade lite gammla lärare som jag haft innan, man kan knappt tro att det gått 5år... men det har det minsann.. mycket gamla minnen dyker upp när man traskar genom sin gamla högstadieskola, förhoppningsvis slipper jag sätta min fot där igen ha ha.. inte för att jag har dåliga minnen från den tiden, tvärt om mestadels bra :) Att min bror blivit så stor gör att jag känner mig lite gammal ha ha.. gamla tanten sirie :os Åkte balvagn gjorde han oxå, har fattat det som att det här är ett av ett fåtal ställen i sverige man åker det när man slutar 9:an, brukar ju annars bara vara när man tar studenten från gymnasiet i övriga sverige(?).. men här kör vi på säkra kort o kör lövat båda gångerna.. desto roligare blir det ;o) Festat har man hunnit med i veckan oxå he he måndag, tisdag, onsdag och planerat fredag och lördag :) Idag har man fått pengar med så det känns ju bra det.. åker hem på söndag, ska bli skönt, saknar gotland!

1 kommentar:

Anonym sa...

här i säffle åker man oxå "vagn" när man går ur 9an. här är nästan 9an mer firad än studenten, lite sjukt :P