måndag, juni 09, 2008

sverige runt..

eller nått i den stilen.. kom till Rödeby (karlskrona) i tisdes från gotland, åkte till västerhaninge (stockholm) i torsdes för att hälsa på farmor, farfar och resten av släkten, åkte med en vända ut på mälaröarna för att handla blommor av min kusins pojkvän, åkte på söndagen till (hjärnsläpp!?) för att sedan åka vidare till västerås med pappa o ewa för att hämta anton lillebror och sedan tillbaka till karlskrona.. Under denna tiden har det hunnits med att bada i mälaren för första gången i mitt liv (vad jag vet iaf), har hunnit med att göra inget alls och mycket mer...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Måste bara nämna att jag har kört minigrävare idag ha ha!! Det ni och till och med grävt och kört grus :P he he.. känner mig riktigt duktig!

Inga kommentarer: