fredag, oktober 03, 2008

på ön, äntligen!

Borta bra men hemma bäst! Har haft det toppen :) Först åkade vi hem till Magnus föräldrar, sen åkade vi hem till Miro´s ställe, vilket var helt underbart, trevliga människor, jätte fint hus och ett stall förståss, dock nu utan pollar, en tippi fanns det med, ja o en liten "smedja" det fanns det mästa där. Sen var det till magnus föräldrar igen och ut på party var det oxå med annie och magnus vänner, riktigt trevligt folk :) Efter det åkte vi hem till Annie´s föräldrar i Värnamo, nästan hemma he he.. där hittade vi på en massa massa skoj :P annie´s lilla syrra tateluerade mig ha ha.. blev jätte bra :) Var en vända i värnamo centrum och så har vi besökt alla matställen som är världa ett besök som jag förstod det, dom har riktigt go mat där borta, tur att dte inte är där jag bor för då hade jag varit tjock! Ja och sa har vi varit några vändor på Ikea, minst tre tror jag, har tappat räkningen ha ha.. men blev ett tvätt ställ och en jätte fin hylla iaf och glas. Har varit en super duper trevlig resa!

Inga kommentarer: