måndag, oktober 06, 2008

vattenpölar

har det funnits gott om idag :) När jag åkte till stallet i morse var det fint väder och vindstilla, men i horizonten såg man vad som komma skulle. Nu viste jag redan innan att det skulle bli "storm" och dåligt väder så pälsade på pax lite extra. När det väl började regna så slutade det inte och vinden ökade i styrka men det blev ändå inte så farligt som jag trodde. Ute på havet blåser det nog värre för färjorna har blivit försenade osv. Tur att man inte skulle åka båt idag.. Men regn är roligt :) älskar regn. När vi körde hem från söndagskafet så hade vattenfallet ökat så mycket i styrka så att det översvämmade vägen :P var jätte roligt att köra i, så roligt att jag till och med körde en extra gång :P Man såg inte ens ut genom fönstrerna för att det skvätte upp så mycket. he he.. lättroad jag vet..

Inga kommentarer: