lördag, december 20, 2008

besviken

då kom man precis hem från julmarknad på Liseberg. Kan säga att jag är rätt besviken, var inte mycket att ha, visst det var jätte fint pyntat med alla lampor och låtsassnö mm.. men var inte många marknadsstånd och de affärer som hade öppet hade vanligt julpynt.. Blev med släpad ut på stan oxå eftersom ingen av min bror jag eller mamma hittar i Göteborg gick det ju inte så jätte bra, slutade bara med att jag hade ont i fötterna, så tummen ner för Göteborg. Fick reda på hemvägen att en viss person (inga namn nämnda men hoppas du känner dig träffad om du läser det här) beter sig som en idiot, och säger att jag har sagt saker jag verkligen inte har sagt! Men men jag hoppas att du vet Emily att jag skulle aldrig sluta att höra av mig till dig vad som än händer :) Du är min vän och kommer alltid att vara det! <3

Inga kommentarer: