söndag, december 14, 2008

det var det

Julsittningen blev jätte lyckad och jag blev jätte full.. Alla verkade ha trevligt och maten räckte gott och väl, blev till och med en massa över. Blev jag <3 sängen hela dagen igår, dels på grund av bakfylla på morgonen men efter att det hade gått över orkade jag inte ta mig någon stan utan låg kvar och hade sällskap av morden i midsomer, inte helt fel det. Vid ca 20 tiden orkade jag släpa mig bort på förfesten på mejjan 7, var mycket trevligt med härligt folk och roligt tv spel :P . Gick med en vända ner till Rindi och tog Alva med mig, men skulle bara hämta tomteluvan jag glömde i fredes så blev ett kort besök. Sen vart det hem och kolla på djurkyrkogården 2, intressant film måste jag säga.. Skönt att inte vara bakis idag iaf, kanske ska fortsätta att knappt dricka något.. och inte gå på rindi.. nee skojja bara, vad e det för roligt med det? Kommer sakna Rindi nu när jag åker hem, och allt folk förståss.. Åker ju imorgon till fastlandet, sen kommer jag tillbaka till mitt kära Gotland över nyår och sen bär det av till fastlandet igen eftersom jag har praktik på blekinge museum hela januari och ja sen i februari bär det ju av till Samoa :)

Inga kommentarer: