torsdag, december 25, 2008

en jul med snö

det var ett tag sen det, kan inte ens komma ihåg när det var sist.. Vaknade och kollade ut genom fönstret o jo men visst snöade det :P trodde inte mina ögon! Alldeles lagom med snö kom det oxå och stora fina snöflingor, perfekt. I tisdags var jag och gick lite på stan för att hitta det sista men mest för att umgås med Emily, var riktigt trevligt :) Träffade även Sebbe och fick se lägenheten som dom iof ska flytta ifrån snart men men, hann med att hälsa på hundarna Dino och Angel, så fina :) åter till julafton så flöt den på precis lika bra som den började, god mat och fin fina klappar, fick ett underställ, vilket alltid är bra att ha när det blåser och är kallt och blåser gör det ju nästan gämt på Gotland ;) , en jätte fin rosa dyr märkes tröjja :P, ett litet gulligt paket med olika parfymer, en paradis ask, lite annan choklad, gammla robin hood serien fick jag av lillebror Eric, Guldkompassen, strumpor, en långhårig fäll :P, en almenacka med hästar, tamborstfodral, diskborstar, pengar, en jättefin tomte, nagelfilar, hårnålar, guitar hero till mitt wii :P, rosa vantar, CD med Jill Johnsson... Det var nog allt men har säkert glömt något men återkommer väl till det isf.. Imorgon eller idag blir det ju, ska vi upp till julottan allihopa, så blir till att masa sig upp vid 06 snåret, någorlunda roligt men brukar vara mysigt när man väl kommit dit så. Efter det så ska vi till pappsen o eva o fira jul :P kommer bli roligt. Sen är det ut o festa som gäller :P drar med mig lillebror min och så ska Emily o Sebbe hänga på en stund, sen kommer man väl träffa ett gäng ute, brukar vara så.. men men GOD JUL till er alla :)

Inga kommentarer: