lördag, januari 03, 2009

nytt år

Redan den 3:e januari. Var på Gotland under nyår och firade :P Med Annie, Magnus, Malin kussin, Jonas, Linnea och Wilja och Alva förståss. Jätte god mat åt vi som Annie lagade, hon kan allt hon, även bli sjuk tyvärr vilket hon var. Men i väntan på 12 slaget spelade vi Rock Band, he he.. lyckades klara medel på en hel del låtar! Under kvällen dök det sedan upp lite mer folk kända och lite mindre kända. Men sådär 10 i tolv lyckades vi äntligen slita oss från mick, gitarr och trummor och promenerade iväg mot domkyrkan. På en bakgata innanför murarna slog klockan tolv så då var det dax att öpnna champangen eller mouserande vin i detta fallet och när vi väl var framme var det bara några fjuttiga raketer som stuttsade mot kyrktaket som syntes eftersom alla redan hade skutit klart. Så det var bara vända hem igen men lika glada var vi för det, kanske för att vi var något onyktra vid det här laget. Väl hemma igen blev det att återuppta spelandet tills x-boxen la av då fick vi roa oss med annat.. Men det var kul att träffa alla på ön igen :) kommer sakna dom nu när jag ska vara på praktik o sen vara på Samoa men kommer iaf ha min Annie med mig så henne slipper jag ju sakna! Ska se om jag hinner ta en vända till ön igen innan jag åker.. i annat fall ska jag iaf möta upp Annie där samma helg vi åker så minst en liten visit till blir det..

Idag har jag hjälpt Emily och Sebbe att flytta, intressant med alla dessa trappor men det gick fint och inget gick i kras.. Det var tur att vi var ett helt gäng som bar grejjer annars hade det nog tagit flera dagar. Den nya lägenheten var toppen :) inte lika mycket trappor och hiss fanns det med! Riktigt avis, en sån fin lägenhet vill jag oxå ha! Det hela avslutades med Pizza :P var riktigt gott efter en dag med kroppsarbete.

Nu är jag helt slut, kommer nog somna så fort jag lägger mig ner, vilket vore skönt för omväxlingsskull..

Inga kommentarer: