tisdag, december 16, 2008

vad har ni där att göra?

Funderade jag på när jag tutade på en flock Rådjur som stod mitt på vägen å glodde när jag kom i 110km/h på en smal skogsväg där det igentligen bara är 70km/h. Såg knappt något genom rutan eftersom spolarvätskan är slut och bromsarna gnisslade surt när jag bormsade lite hårdare än vad dom tyckte var bekvämt. Rådjuren skuttade förskräckt åt alla håll och kanter och undrade vad jag var för någon konstig idiot som kom där o störde, tänkte säkert dom som bodde i husen runt omkring oxå eftersom klockan var si så där 21:30.

Sitter nu här i Rödeby-skogen, utan mobiltäckning och ett rätt kasst internet, känns som världens ände. Närmaste affär är det 1mil till.. och ja till stan är det väl 3 mil, tur att man har bil när man bor i världens ände. Fast nu ska jag ju bli av med den eftersom den ska på lagning.. Tur nog har jag ju min hund och häst här. Så har ju gott om tid för mina små hjärtan. <3

Inga kommentarer: