söndag, maj 31, 2009

Tja..

Livet stressar på som vanligt :0S .. Suck.. Är så trött.. Önskar att jag kunde få vara lite "ledig".. Från uppsats skrivandet alltså.. Även om jag inte skriver hela tiden så tänker jag på det hela tiden.. har varit fullt ös sen vi kom hem från Samoa och har inte riktigt kunnat hämta mig än och än mindre kunnat reflektera över allt jag varit med om. Så trött i huvet och för tillfället oxå trött i kroppen. Snart kommer tentorna från Samoa som ska göras oxå, antar att det blir nästa vecka eller veckan efter det. Har planerat att vara klar med uppsatsen nästa vecka, får se hur det blir med det, behöver någon som är bra på engelska (eller iaf bättre än mig..) som kan läsa igenom det o rätta till det som behöver rättas till.. Är inte bara pluggandet som snurrar i huvet utan en massa annat oxå.. Det ska inte vara lätt inte! Har börjat bita på naglarna igen pga allt snurr, inte bra inte.. Och uppe på allt har jag börjat räkna på hur jag ska få ihop ekonomin nästa månad, vilket inte kommer att gå alls, suck.. men allt löser sig! Vill ju åka hem några vändor till Blekinge oxå, händer en hel del jag vill vara med på och där finns ju folk jag vill träffa!! Men som sagt allt löser sig, gäller att tänka posetivt! Eller hur!!??

Inga kommentarer: