fredag, maj 29, 2009

Vår o sol!

Eftersom högsommarvärmen inte infunnit sig ännu så gäller det att njuta av den sol som är framme :) Har varit på fastlandet en vända för att hälsa, passade på att ta några vändor ut till Torhamn, saknar det stället! Badade i havet gjorde jag oxå, kallt som satan när man är van vid en vattentemp på ca 30 ha ha.. Men blev ett dopp till några dagar senare, så så farligt var det inte ;) Hann med att gå på avslutningen på eringsboda-brunn, mycket folk o som vanligt blev jag lite för rund under fötterna så kommer inte riktigt ihåg hela kvällen men men kommer iaf ihåg att jag träffade en massa folk jag kännde.. Kom tillbaka till Gotland onsdags och jobbade igår på Gille för första gången i år :) Riktigt roligt! Var inte så många men stämmningen var på topp iaf. Passade på att smaka på fårballe när det ändå bjöds, smakade mest salt... Men men då har man iaf gjort det. Fick oxå igår en massa litteratur som ska vara med i min c-uppsats av Helene så nu är det hårdplugg hela helgen o veckan, ska hälst vara inne så fort som möjligt! Men vaknade med huvudverk/migrän idag så är inte så sugen på att sätta mig o läsa, kan bara hoppas på att det går över snart.. suck.. Ja hälsade ju självklart på Pax nu när jag var hemma på fastis, hon har fuxit och blivit sååå fin :) Längtar tills jag får över henne hit så jag kan börja rida in henne! :P

Inga kommentarer: