tisdag, juni 23, 2009

fastlandet o tillbaka

Har varit på fastlandet en vända. För att hälsa på vänner, familj o häst. Var skönt att vara "hemma" en stund, men längtade oxå tillbaka till Ön.

Hann med Lövmarknaden i år :) Var skoj att se den igen, inte för att jag hade pengar för att köpa något men ändå. Är skönt med lite nostalgi ibland. :)

Midsommar blev inte som planerad (vara hemma i lägenheten i Rödeby), utan vi åkte till Öland istället :P Hade aldrig varit där på midsommar förut så var välkommet. Kanske inte var som jag hade tänkt mig men var roligt ändå :) Träffade lite kända o okända människor, härligt med mycket folk. Men tydligen var det mindre än vanligt, ingen aning. Badade i havet, kallt som jag vet inte vad, men uppfriskande. :) Ingen tältplats hade vi heller (kostar ju pengar he he), så vi sov i bilen (gratis är bra), 4 pers, lite trångt men det funkade. Var glad att jag hade en kombi! Stället vi var på hette Lövgårda eller nått liknande.. .. Fick höra dagen efter att det var någon som blivit mördad på en kamping brevid, trisst! Var poliser på "vår" kamping hela dagen som letade vittnen, hoppas dom hittade något som hjälpte. Var annars en trevlig midsommar, med gött folk o trevlig stämning.

Pax blev vaccinerad o verkad, skönt att ha det gjort. Vill bara ha hit henne nu så jag kan börja med inridningen. Är så sugen på att rida!

Inga kommentarer: