onsdag, juni 24, 2009

Fin, fint!

En riktigt bra dag idag :)
Har varit soligt, varmt o skönt!
Åkte till jobbet fast jag var ledig, för att fota lite, men slutade med att jag fick hjälpa till med lite sysslor. Inte för att det gjorde något, var bara kul :) En härlig dag på Vikingabyn helt enkelt :) Imorgon jobbar jag första riktiga dagen för i år, ser fram emot det.

Har annars ägnat dagen åt film, kände att det behövdes, hade ingen inspiration till annat, behövde egentligen plocka ur bilen som står full med grejer sen jag var på fastlande och fixa med uppsatsen, men vill sätta med mig med det när jag har inspirationen, då får jag mest gjort o tycker att det är kul!

Såg precis att Dexter börjar 6 juli igen :) Lycka! Längtar! <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

kommer ni också ha öppet Tis - Lör?
har ju aldrig varit på vikingabyn så jag har lite planer på att faktiskt åka ut en dag, men det måste passa med mit schema. Och det e ju ganska kul att se andra jobba =) // Björn

Emily sa...

såg du midsomer igår då?!

Sirie sa...

Vi har öppet tis-lör :) Vikingafestivalen börjar ju imorgon till lördag :) Då måste du komma.. !!!

Sirie sa...

Nej jag såg inte midsomer igår :( snyft, ,visste inte ens att det gicj nu...