onsdag, juni 24, 2009

Första riktiga dagen avklarad!

Skönt att vara tillbaka på jobbet denna sommaren o åter igen få lite daglig rutin! Har varit riktigt mysigt idag :) Har varit lagom mycket folk, har hunnit sitt o pyssla lite själv, lyckades komma ihåg hur man gör ormlänken igen. Krävdes bara några misslyckanden innan jag lyckades he he.. Vi fick in de nya smyckena, jätte, jätte fina! Vill ha alla men det har jag nog inte råd med ;) he he. Har iaf paxat två horn, ett litet o ett stort, fin fina! :P Har även betalat medlemsavgiften för Gutniska Gardet idag, känns bra att ha det gjort. Så nu e det bara börja köpa tyg o sy kläder, köpa läder för att sy skor, osv, allt för hand :P kommer bli spännande, men vad gör man inte för att passa in på medeltiden ha ha :P Är på väldans bra humör idag oxå, vilket har gjort att hela dagen har bara kännts underbar! Kan vara den strålande solen som påverkat :) Ja, har ju blivit ägare till en pilbåge oxå, eller ja snart iaf, har inte betalat än men den är paxad iaf :P Hela den underbara dagen avslutades med ett trevligt besök på Max, kunde inte varit ett bättre avslut! Nu ligger jag bara hemma i sängen o slappar, skönt. Imorgon är det full fart på Jobbet, Vikingafestivalen börjar och håller på tills på lördag, hoppas på mycket folk o bra stämmning, eller ja bra stämmning behöver jag ju inte hoppas på för det vet jag att det kommer vara!

Inga kommentarer: