måndag, juni 29, 2009

Hatar att vara sjuk!

Det är det värsta som finns, brukar aldrig bli sjuk. Men plötsligt händer det. . suck! Förlåt Annie för att du fått ta hand om mig de senaste dagarna. Hade ju planerat en utflykts dag idag, till Västergarn o Tofta strand mm. Men fick avbryta i Västergarn då jag fick ännu en migrän attack. Förlåt Annie!

Det drygaste som finns är att bara ligga still i en säng! Har gjort det hela helgen nu o så även idag. Migrän går ju inte så bra att tänka bort o blir ju inte bättre av att man rör på sig. Det enda botemedlet jag har är att sova och att försöka sova är ingen höjdare när man inte är trött.

Har ju missat det fina vädret pga detta oxå :( Sol och migrän är tyvärr värsta fiender.

Håller tummarna för att jag är bättre imorgon.!

1 kommentar:

Jenny sa...

Usch då, det där låter lagom kul. Lite svårt att relatera till det eftersom jag nästan aldrig har huvudvärk. Var nog flera år sen sist =P Men som tur är så är ialf sommaren lång och du har flera dagar på dig att njuta av den =)