fredag, augusti 28, 2009

Jobba/festa

Jobbar rätt ofta nu :) vilket är skönt, för pengar e ju bra att ha! Har lärt mig en ny "lek" idag som var hur kul som helst, Medeltida stadsvandring i Visby fast på ett roligt sätt :P he he. Mycket trevligt.

Har ju även jobbat i baren på kåren, även om det inte är något betalt så är det super skoj! Lika roligt i år som det varit alla andra år. Känns som om det är rätt ställe att vara på. Drixen får vi ju o det är ju alltid något, även om jag bara ser det som en bonus. :)

Pluggar 200% vilket känns, far fram o tillbaka mellan magister o byggnadsvårds kursen. Mycket tider o "läxor" att hålla i huvudet. Men det här ska jag klara har jag bestämt!

Så efter en vecka med mycket plugg o jobb är jag rätt trött i kroppen, helt slut! Men har ju faktist hunnit festa en dag under Lammningen vilket var i tisdags :) Mycket trevligt! Ska ju festa imorgon oxå, Annie o Magnus har inflyttningsfest :) Men ska först jobba ha ha :P

På söndag ska kalkugnen tändas och vi ska vara där vid 10 på fm, kommer bli spännande, men är inte så sugen på att "gå i skolan" på en söndag. Men men..

1 kommentar:

Annica Wennberg sa...

kul att läsa om vad folk gör nuförtiden :D