tisdag, september 08, 2009

Ljus år senare..

känns det som iaf. Har hänt en massa grejjer :P

Kalkbränningen gick bra, eller ja, det blev genombränt iaf. Men vi plockade ur den lite för sent så alla stenar hade redan blivit pulver pga den höga luftfuktigheten.. :s Men men det fungerar lika bra för det, bara lite jobbigare att stå o ösa ur den än att plocka stenarna ..

Har en pojkvän nu för tiden oxå :P he he.. Dan heter han <3 Härligt, härligt!

Passade även på att söka en större lägenhet nu när det var en ledig i samma hus, bara att köra grejjena i hissen :P smidigt! Dock inte sugen på flyttstädning osv. Men det får man ta då. Vet ju inte om jag har fått den än...

Med Pax går det bara bra, nästa steg är bara att sätta sig på henne, vilket jag har sagt ett tag nu.. hummm.. får ta tag i saken snart.

Studerandet går frammåt, känner som om jag har kläm på det nu o vet vad jag ska göra, vilket gör att jag känner mig lite mer motiverad.

Jobbar lite fortfarande, bla idag med RAÄ, en riktigt rolig grupp :) Annie o jag är ett bra team!

Ser ut som om man kommer ta sig till fastlandet snart oxå, får se när det blir.

Inga kommentarer: