fredag, augusti 14, 2009

Pax har flyttat

Nu har Pax flyttat till det nya stallet. Hon går just nu med två skimmlar i en stor gräshage så där trivs hon nog bra :) Fick chansen att showa lite inför de nya hagkompisarna. Så vacker min lilla polle <3

Fortfarande sjuk, trisst. Känns bara som det blir värre o värre :( Hostar som en tok nu med.. blää. vill vara frisk jue! Inte lätt att ha guidningar på jobbet när man hostar o är hes, pluss att jag tror att jag har feber :( Men men över lever nog :P

En sak jag funderat lite på är hur saker kan bli fel ibland, speciellt när missförstånd är inblandade.. men missförstånd är ju inget man kan rå för, det är bara en miss i komunikationen.. Visst kan man bli besviken när man har förväntat sig något.. men är det nödvändigt att bli sur? Kanske, kanske inte. Orkar inte bry mig om att tänka mer på det. Kan inte göra något åt saken...

Inga kommentarer: