torsdag, september 17, 2009

Bilen hemma igen :)

Nu är allt trasigt fixat igen :) Det bästa av allt är att jag har en tuta nu :P

Har varit ledig idag, vilket har varit superskönt. Har hunnit med en massa som jag inte hunnit innan.. Känns som om dagen har varit dubbelt så lång.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Glömde ju nämna dagens höjdpunkt, efter att jag hade hämtat bilen o fått pungat ut med X antal pengar och jag kände mig lagom fattig åkte jag till Öb en runda för att handla två fodertunnor till hästen. Blev av samma slag som jag har Alvas mat i, hittade då ett udda lock (lila) och det fanns bara gröna tunnor kvar. Tänkte då att jag kunde fråga om jag kunde få köpa det eftersom locket till Alvas tunna har gått sönder (av oförklarliga anledningar he he). Så pallrade mig fram till kassan o fråga snällt, ett samtal ringdes och det hela slutade med att jag fick det gratis. GRATIS! Tack Öb, det gjorde min dag helt klart bättre.

Något annat som lyste upp min dag var när jag handlade snus och fick se att Göteborg Rape hade bytt design på snusdosan. Ytterst intressant. Har inte bestämt mig för om jag gillar den eller ej, men man vänjer sig...

1 kommentar:

Rafnir sa...

Fan vad najs att allt fungerar som det ska. Det är ju alltid sugit när det kommer en massa utgifter men nu ska ju bilen vara tiptop till besiktning och så iallafall. :D

kram