onsdag, september 16, 2009

efter en natt på Rindi

Helt slut i bollen... Gick superbra att jobba iaf o alla nya var jätte duktiga. Diffade lite i kassan men vad gör väl det om hundra år, gjorde iaf att jag fick vara uppe till sisådär kl 03 men men sova kan man göra när man är död eller något.

Fick snällt ta o pallra mig upp vid halv sju i morse för att hinna fixa allt, bilen skulle in på lagning kl 08 o där skulle jag bli hämtat av mina kamrater i byggnadsvård för att vi skulle dra ut på exursion. Innan dess skulle mat köpas med o hunden ut o gås med osv..

Väl ute på resan fick vi titta på en massa intressant sten, puts, trasig sten o lagningar mm. När det var lite längre mellan "hållplatserna" passade jag på o sova en stund :P Var riktigt trött men inte så konstigt kanske. Men har varit en otroligt trevlig dag :) Härligt folk, härlig sol allt var härligt!

Fick under dagen ett samtal från verkstan och blev informerad om att det var lite mer att fixa på bilen än jag hade trott så det skulle gå på ca 3000:- SUCK! och BLÄ! Det räcker inte med det inte, har ju oxå räkningen från verkstan när jag totalrenoverade generatorn för någon vecka sen på 1500:- Så min kära bil har kostat mig 4500:- denna månad. Vilket kap... eller inte..

Men allt löser sig som man brukar säga.

Inga kommentarer: