fredag, september 25, 2009

Disposition - färdigskriven

får se om den håller måttet imorgon. Känns som om den kommer göra det men man vet aldrig. Trött som en... jag vet inte vad.. just nu... Ska upp runt 06 imorgon igen för att hinna ge Pax spruta och annan medicin innan skolan börjar. Har både muntlig och skriftlig redovisning av Dispositionen imorgon.. Blir nog många snus om jag ska kunna hålla mig vaken.. Och på tal om snus :) När jag var på Ica wisborg idag med Annie o Magnus hittade vi snus för 18:90. Skruf stark vit. Var kort utgångsdatum. Men vad gör man inte som fattig student, så jag köpte resterande 5 som var kvar. Känndes rätt bra att få 5 dosor för under en hundring. Det var dagens höjdpunkt. Känndes som om jag behövde ett fynd nu efter alla tråkigt dyra räkningar efter bil o vet. Fick Massage av Magnus idag oxå, grymt skönt! Tack tack. Nä nu vet jag knappt vad jag heter längre, bäst att krypa ner i sängen o stänga ögonen.

Inga kommentarer: