onsdag, september 30, 2009

sÅ tRöTt

Har varit fullt ös hela dagen. Upp vid 7 för att ta sig ner till skolan eftersom vi skulle till Cementa och Slite stenhuggeri. Var riktigt intressant att se insidan av cementa :) och vilken utsikt över Slite det var från det 100 m höga tornet, fick lite svindel men det var det lugnt värt!

Sen åkte jag till stallet för att mocka skit :P Vi skulle mocka ur lite hagar, blev lite skrubbning av vatten hinkar och tunnor oxå när jag ändå var igång. Sen hjälpte jag Malin med att hämta två jätte söta kaniner :) På vägen hem tittade vi förbi en av Malins kompiar för att jag skulle få se hur lägenheterna jag är intresserad av ser ut. Riktigt snyggt måste jag säga, jätte fin inredning, kan man inte tro om man ser utsidan. Jag vill flytta dit! Får hoppas på att det blir en 2:a ledig snart till lilla mig.

Så kom inte hem förrens 20 tiden, lagom trött efter en lång och mycket trevlig dag.

Inga kommentarer: