torsdag, oktober 01, 2009

äntligen höst

Pax mitt <3


Älskar hösten <3 Har regnat hela dagen, vilket jag tycker är mysigt. Har hunnit med att möblera om lite i em, blev riktigt bra. Varför har jag inte tänkt på det innan? ha ha..

Har varit förvirrad ett tag nu över veckans dagar, det är någon på facebook som hela tiden är en dag före, tror det bara är för att jävlas med mig. Det gör mig helt snurrig, suck.

Letar lägenhet för fullt, vill inte bo med Gotlandshem längre! Och varför ska man göra det när det finns så mycket bättre på andra ställen, eller ja, iaf trevligare! Har fått tag på några hyresvärdar, har varit o tittat lite oxå :) Håller tummarna för att jag ska hitta något riktigt bra.

-----------------------------------------------------------

Måste ju bara säga hur bra jag trivs i stallet :) Helt underbart! Trevliga människor och trevliga hästar <3 Händer saker hela tiden så tråkigt har man minsann inte! Timmarna bara flyger förbi när man är där, har inte mått så här bra på länge! Tack! :P

-----------------------------------------------------------------

Vet ringde idag, hade fått svar på Pax blodprov, hon är inte dräktig, bara tjock :) Positiva nyheter!! Så nu blir det hårdträning framöver.

Inga kommentarer: