torsdag, november 05, 2009

10 valpar..

nu har äntligen Chansa fått sina valpar och hela 10 stycken blev det :) Så grymt söta! Om ni vill läsa mer om dem får ni gå in på Malins blogg som jag har länkat till på denna sida.

Annars är jag grymt trött, är väl inte 100% än. Tror att det bara är lite av stressen som sitter kvar.

Snöat har det gjort. Var snöstorm igår och när jag gick ut till stallet nu på morgonen låg det ännu massa kvar på marken. Mysigt! Blir lite julkänsla. . .

----------------------------------------

Då har man haft 9000 besökare :P Tack för att ni tittar in!

---------------------------------------

Suck.. alltid ska det vara något.. Att pengar alltid ska vara så betydande. :( Alltid ska det vara något som sänker en när man tror att allt är på topp! Känns hopplöst ibland...


-------------------------------------

Tvätta, tvätta och tvätta.. Det är det enda jag gjort nu i em. Behövdes verkligen. Har hunnit med att städa av här hemma lite oxå. Är så grymt trött på min lilla lägenhet nu. Längtar efter sovrum och lite plats att röra sig på. . . . Upp vid 06 imorgon för att köra Annie o Magnus till färjan imorgon, gör jag så gärna, för jag vet att de hade gjort det samma. Sen ska jag vara wilja vakt nu i helgen :) Mysigt! Tänt lite ljus här hemma, tittar lite på tv o bara tar det lugnt, vet inte riktrigt om jag igentligen vill vara själv just nu men men, behöver tänka lite o det gör jag kanske bäst på egen hand. Har hästarna i helgen oxå, älskar mornarna i stallet <3 Finns knappt något bättre.



Är det vinter nu?

2 kommentarer:

Emily sa...

läste det som att du skulle ha en av valparna på fb? Hoppas de går med alva denna gången i så fall. :)

Sirie sa...

Jo :) Håller tummarna :P