tisdag, november 03, 2009

hon e inte klok

Första dagen på den nya kursen avklarad och det känns toppen! Har fått motivationen tillbaka, beställt en bok som har med området att göra och kollat upp annan litteratur. Känns som jag har lite koll på läget iaf! Var skönt att vara tillbaka i "skol" vardagen igen och få in lite avsaknad rutin.

Imorgon har jag kväll i stallet, ska bli mysigt. Hade tänkt pyssla om Pax lite extra. Hon är helt hyper nu när hon stått på boxvila i några dagar. Bockade o hade sig i morse när hon gick ut i sjukhagen, hon e inte klok min lilla häst <3

Blev bjuden på mat av Malin o Andreas idag, var gott som vanligt! Sen spelade vi lite Buzz och kollade på film. Myspys! Chansa har inte fått sina valpar än, men hon e riktigt tjock nu sötnosen.

Idag känns det ovanligt bra, kan inte säga annat än att jag e riktigt lycklig :) Tack vare alla mina underbaraste vänner! Tack för att ni gör livet till en lek ;) Bara vetskapen om att ni finns, ett telefonsamtal bort eller bara runt hörnet värmer i hjärtat! Ni är bäst, hoppas ni vet det!

Inga kommentarer: