måndag, november 09, 2009

~tråkigt~

Kommer troligtvis bli så att jag måste sälja min Pax om jag ej hittar ett boende närmare stallet, blir alldeles för dyrt att köra. Sen har min mor inte råd att hjälpa mig med oväntade utgifter så som Vet räkningar längre. Vilket gör att allt känns så osäkert. Vill inte heller vara beroende av någon annan när det gäller mig själv eller mina djur. Vill klara mig själv, det vill väll alla? Mår bara dåligt av att behöva be andra om pengar. Ingen hållbar situation helt enkelt :( Vet ju inte heller om jag blir arbetslös i sommar eller ej, visst, en häst kostar inte mycket i underhåll under sommaren.. men om något händer.. Usch.. Vill hellst inte tänka på detta. Men som en vuxen person måste man ibland ta vuxna beslut och kanske sluta blunda för sanningen, jag har inte råd! eller?!

2 kommentarer:

JohannaLjunggren sa...

Jag förstår dig precis :( Men Sirie vi skall försöka lösa detta! Vet hur mkt pax betyder, och vänner är till för att hjälpa! Så nu skall du jag o Malin slå våra kloka huven ihop o komma på en lösning :):) Detta skall bli bra.<3

Rafnir sa...

Du skulle inte kunna ha ut henne på halvfoder eller liknande? Vet att det inte är helt optimalt men du slipper ju sälja iallafall.
Kram