fredag, november 13, 2009

allt löser sig!?

Har idag sagt upp min lägenhet.. :P Malin och Andreas kom med ett jätte bra erbjudande! De tyckte att jag kunde flytta till dom ut på Landet. De har som en jätte söt liten lägenhet på övervåningen som jag ska få hyra. Behövde inte tänka så mycket på saken som ni kanske förstår :) Kommer bo så nära Pax jag bara kan och slipper lägga mycket pengar på bensin i månaden. Vilket innebär att jag inte behöver sälja Paxen. Skönt!! Kan inte säga mer än tack! och att jag älskar er <3 !!

Har ridit ur på Pax två gånger nu :) Igår och idag, Igår blev det ingen jätte lång runda, bara runt på gården lite men idag blev det en lite längre och Pax skötte sig utan anmärkningar igen! Så stolt över mitt hjärta. Den hästen är oslagbar!

Riktigt trött nu, ska sova en liten stund...

Inga kommentarer: