fredag, december 18, 2009

Anlänt till destinationen

Nu är jag framme i Lyckeby. Gick bra att åka båt och gick bra att köra bil. Det enda jag kunde lyssna på när jag körde var en skiva med 4:a låtar i två timmar, eftersom radion vägrade fungera och jag inte kunde byta skiva.. Fick mig att sakna Malin redan ha ha :P Min kära mor ringde när jag körde och fick mig att bara vilja vända o köra tillbaka till Gotland igen, hon var ju tvungen att säga; ska du inte sälja hästen då? Blir så trött på tjatet, mest blir jag nog ledsen.

5 kommentarer:

Emily sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Emily sa...

Men hon har ju inget att göra med pax, hon är ju faktiskt din häst. Så skit i vad hon säger. :)

Emily sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sirie sa...

Jo. Försöker att inte bry mig om det, men känns jobbigt. suck. :(

Malin sa...

Jo gumman, Pax är din och bara din och det kommer hon alltid vara...Så länge du själv vill de...Hon hälsar så gott till sin matte...