fredag, december 18, 2009

En jobbig dag..

Har varit en jobbig dag.. Tycker att det är jobbigt att åka ifrån allt som är hemma, även om det ska bli roligt att komma till fastlandet. Uppe på att jag tycker att det är jobbigt så är jag sjuk oxå.. Suck! Känner att kroppen inte orkar någonting, men har fått ignorera det hela dagen, är ju saker som behövts göras. Är irriterad på mig själv över att jag somnade när jag var hundvakt, valparna hade ställt till en enda röra i sin valphage. Skämdes när Malin o Andreas kom hem. Kändes inte bra. Har hunnit med att städat bilen idag med, behövdes verkligen och mitt i allt började jag självklart gråta, troligtvis över att jag var besviken på mig själv, stressad och trött. Har kännt mig stressad hela dagen, även om jag inte har behövt känna mig stressad.. .. .. Så kan det vara. Sa hej då till Malin o Andreas innan jag åkte från Björke, känndes lite konstigt att åka därifrån med vetskapen att man ska vara borta i några dagar. Kommer sakna dem jätte mycket. Men tror nog att dom tycker det är skönt o slippa mig rännande i huset på ett tag, blir lite lov från mig i några dagar. Hann säga hej då till Annie, vi möttes upp vid shell och kramades :) Kommer sakna! Hann även säga hej då till Kenny som kom ner till hamnen för att vinka av mig, älskar honom och kommer sakna honom grymt mycket! <3 Har varit jobbigt att säga hej då till alla! Nu sitter jag iaf på båten, så långt har allt gått bra, nu håller jag tummarna för att vägarna på fastlandet ser bra ut så jag kommer fram någongång.

1 kommentar:

Malin sa...

hej gumman, vi kommer sakna dig rejält...du är aldrig i vägen och du behöve rinte skämmas över att du somnade...inte ditt fel..har en dålig dag idag, trevlig kväll...