tisdag, december 22, 2009

inte riktigt som planerat

Blev inte riktigt som planerat i morse, skulle åka med pappa o Anton in till stan vid halv 11. Hade ställt klockan på 09 men när Anton kom o väckte mig 4 min innan de skulle åka låg jag fortfarande o sov. Fortsatte att sova till 1 snåret. Vet inte riktigt vad det var som tog åt mig men var så grymt trött, suck. När jag kom upp iaf blev det lite frukost, Dusch o sen åkte jag och Eric upp till Svenne i Lillö, fikade lite där o sen åkte vi hem till Svennes föräldrar för att fika där o umgås lite. Så kom hem nu vid 17 från rundturen. Känns som om man bara ätit hela dagen, vilket jag nästan gjort. Kommer vara rejält uppgödd när jag kommer hem till Gotland igen. Har nog råkat smitta ner stackars Eric för han hade 38.9 i feber nu :( stackarn!

--------------------------------------------

Lite uppdatering om bilskrället..
Bilen startade. Men sen när pappa skulle fylla på glykol och jag skulle starta bilen igen. Ja då startade den inte.. suck! Kom ganska snabbt fram till att det var batteriet som var problemet så det åkte in på laddning över natten och sattes i nu igen på em. Nu startade bilen och fungerar utmärkt igen :) Duktig bil!

Inga kommentarer: