måndag, december 21, 2009

julmirakel

Tre dagar kvar till jul.. .. .. .. .. Dagen började med att jag åkte med o lämnade av Antons flickvän Sofia vid flyget. Efter det bar det direkt av till stan med Lillebror Eric för att handla lite julklappar, blev några stycken men långt ifrån alla så blir troligtvis stan imorgon och onsdag. Sen åkte vi med mamma till hennes jobb för hon ville att vi skulle prata om Taize, blev inte så mycket prat om det men blev lite risgrynsgröt o julbord. Hann tyvärr inte träffa Emily idag men hoppas att vi kan träffas imorgon :) Saknar!

Bil skrället vägrade starta när Eric o jag skulle in till stan så vi fick ta bussen in, men när jag kom hem nu senare idag startade den på en gång. Tror att stackarn längtar hem, går alltid sönder när jag är på fastlandet. Eller så var det ett litet julmirakel att bilen fungerar nu.. vem vet..

Börjar bli frisk nu :) Har inte var så mycket förkyld idag men har däremot jätte inflammation delux i nacken! Inflammation är inte skönt :( men lite massage från Eric har hjälpt, en snäll lillebror jag har!


----------------------------------------------------------

Då är det bestämt :) Sanna och Johan kommer över nyår, hjälpte dem att boka sin biljett nu innan idag. Malin, Max och Sara kommer oxå :) Pratade med Malin innan i veckan och de skulle boka sina biljetter så fort som möjligt :) Så Glad man kan bli! Inte ofta någon kommer och hälsar på mig på ön och nu kommer alla på en gång :) Kommer bli en kanon nyårsafton!!!


Inga kommentarer: