söndag, december 20, 2009

Utvilad

Igår em/kväll åkte jag, Anton, Sofia och Eric till mamma o Berne. där bjöds det på god mat, godis, alkohol och pokerspel. Tyvärr orkade jag inte delta i pokerspelandet, hade feber, ont i nacken (troligtvis inflammation) och var allmänt förkyld o eländig. Provade med alltför att få det att gå över började dagen med två alvedon tog två alvedon till innan jag åkte från pappa o Eva och när jag väl var hos mamma o Berne drack jag 2 öl, en cider, provade senare lite whiskey o nån lakrits shot men kände mig bara sämre så gick o la mig en vända vid 22. Men kunde självklart inte somna så gick upp en vända vid ett o tittade på tv medans de andra fortfarnade höll på att spela poker. Fick nackmassage av mamma o gick sedan o la mig igen. Mamma kom upp med nån verktablett som skulle vara bra och det tror jag den var för jag slocknade direkt. Skönt att få sova lite, sov ordentligt oxå, utan otäcka drömmar osv. Vaknade utvilad och idag känner jag mig mycket bättre :) Är nu tillbaka hos pappa o Eva igen, vi ska ha Ice Age maraton ikväll :) Pappa o Eva köpte Blu-ray boxen med alla tre filmerna.

Inga kommentarer: