fredag, januari 29, 2010

Aj!

Hade hästarna nu på morgonen :) Var riktigt mysigt, snöade stoora snöflingor och blev sen riktigt fint väder med sool! Hoppas det håller i sig.

Har borstat bilen idag, det behövde verkligen, nu tycker jag det kan låta bli att falla mer snö på den iaf,..

Sitter hemma hos Kenny nu, som snart kommer bli hemma hos mig o Kenny, för vi ska flytta ihop nu i Mars <3 Ska bli så kul! Har kört hit lite saker från Björke; lakan, tvättställning m.m. När jag skulle bära in allt så var jag så smart att jag klämde mig i dörren, fattar inte hur jag lyckades men gjorde jäklit ont. Sen när jag skulle gå ut igen höll jag på att göra samma sak. Jag är en klant ibland.

Imorgon blir det fest.. men vet inte riktigt vart, eller jo vart vet jag men jag vet inte vad platsen/stället heter. Bada i badtunna, grilla o umgås, kommer bli riktigt skoj :) Ser fram emot det. Malin o Andreas är så snälla att det passar hundarna, ni är Guld!

Inga kommentarer: