söndag, januari 17, 2010

så kan det gå

då var det söndag ännu en gång. Igår var det födelsedagsfest, Magnus fyllde år :) Tyvärr mådde jag inte så bra så blev inget drickande för mig. Men var skoj ändå :P Bonzai och Alva var med hem till Annie o Magnus, det gick jätte bra. Bonzai låg nästan o sov hela tiden. Wilja var superbra med honom, underbar hund det där! Var inte riktigt min dag igår, slog i huvudet i toapappershållaren i det vassa så trodde jag fick ett jack men det syntes inte ens, så kan det gå. Körde häst igår, hjälpte Malin o hämta hem Flying. Det gick så bra så :) Så nu har vi två nya, dräktiga hästar på gården. Pax går med de två ute i stora hagen, tre stycken fuxar :) Så fina så :) Ska bli spännande med fölningar till våren. Bilen har Kenny fixat till så den är i fungerande skick iaf :) tack hjärtat! Sitter i sängen och (borde) pluggar och lyssnar på när Kenny <3 spelar gitarr, mysigt! Bonzai ligger o sover brevid mig, så söt!

Inga kommentarer: