torsdag, februari 18, 2010

Brinner

det känns som att jag brinner.. Gör så ont överallt :( Vill inte, vill inte vara sjuk!!

Känns hopplöst just nu.. kan inte göra något av det jag vill. Om jag gör något fysiskt ansträngande för att jag känner mig lite bättre blir det snabbt sämre efteråt. Hade insläpp av hästarna igår, känns alltid lite bättre när man kommer ut, men fick bakslag när jag kom hem då jag blev sämre. Säger bara bläää åt att vara sjuk. Jobbig näsa som rinner, lock för öronen, en hjärna som inte riktigt vill hänga med och en kropp som inte vill samarbeta.

Skulle haft utsläpp nu på morgonen, men supersnälla Malin tog det åt mig :) Har ju hjälpt henne några gånger när hon har varit sjuk. Gentjänster o tjänster är det bästa som finns o något fint o bra man kan göra för varandra. :) Tusen tack Malin!!

--------------------------------------------------

Är mycket piggare nu, tog en citodon tidigare och den tyx ha hjälpt. Åkte till stallet o mockade o fyllde på vatten till hästarna ute o inne. När jag kom hem plockade jag undan tvätten, slängde in en ny maskin tvätt och bar in några lådor jag tatt med från Björke. Efter det tog jag en skön dusch, nu sitter jag i soffan o är helt slut. Ska ta det lugnt resten av dagen, vill ju inte bli sämmre imorgon igen..

Inga kommentarer: