onsdag, februari 17, 2010

Gästbloggning!

Hehe får passa på att skriva ett inlägg när man kommit in med lösen och allt. Sitter ju dessutom i Karlskrona så inte mkt Sirie kan göra åt det. :D Om hon inte raderar inlägget då vill säga!

Har suttit och fixat i hennes koder för att hon bad mig fixa så hon fick en menyrad. så jag misstänker hon vill presentera hundarna, hästen och sig själv så de får ni ju spana in!
Funkar de inte så släng in en kommentar så får de reda till sig!
Skulle även fixa en bakgrundsbild, men de blir inte just nu.

Jag är då Emily, min blogg hittar ni --->här<--- Jag och Sirie blev kompisar på gymnasiet. 04 mer bestämt, vi träffades redan 03 så klart när vi började ettan men vi började inte umgås förrän andra året dvs 04a. :) Tycker vi blev rätt tajta kompisar väldigt fort. :)
Vi sågs i stort sätt varje dag även om de inte var skola. Tycker det är urtrist att hon bor så långt bort då jag saknar min kompis och att kunna ses så ofta, men det glädjer mig självfallet att hon har det bra på gotland! Men ändå lite girig kan man väl va? :P
Men tack och lov finns de ju faktiskt både msn, facebook, sms och samtal! :)
Sirie är och kommer alltid vara en av mina bästa vänner! Love you!

Jag själv bor i Lyckeby med min sambo Sebbe, vår snart 10 månaders son Lucas. 2 hundar Dino (amstaff/pitbull)& Angel (pitbull), en sköldpadda, och snart två hästar en travare och en islänning. fast givetvis så bor inte hästarna i lghen. ^^

Men men.
Ni får ha det så bra allihop, och Sirie du får ta bort detta inlägg om du vill! :P

//Emily

1 kommentar:

Sirie sa...

Ha ha.. Du är för söt du :) <3 Saknar dig så mycket! TUSEN TACK! för hjälpen! Love you 2 ;)