måndag, mars 22, 2010

Lycka!

Började dagen med att boka lillebror Eric´s båtbiljett, eftersom han ska komma hit o hälsa på :) Kul! Sen åkte jag till stallet och hjälpte Malin att städa o fixa, blev riktigt bra! Blev bjuden på glass och sen gick jag ut o tömmkörde Paxen, gick finemang, hon var jätte pigg och det märktes att hon tyckte att det var roligt! Bar ut lite kartonger med böcker till bilen som jag behöver till mitt arbete. Så blev en lång dag i stallet, skönt, känner att energin börjar återvända till kroppen, kroppsarbete och fint väder gör susen. Var absolut den roligaste dagen på länge. När jag kom hem fick Bonzen (eller räkan nu mera kallad ;)) ett bad, det behövde han verkligen efter allt bus i leran. Nu ska det ätas lite mat o sen pluggas. Har till och med hunnit arbeta lite idag med Vikingabyn jobb, planering av bröllopsfest. Har varit en toppen dag och produktiv dag idag. Lycka!

Inga kommentarer: