fredag, mars 19, 2010

vad händer?

ringde vet idag på morgonen för att fråga om Pax hosta. Hon sa att de berodde på damm o slem men att det inte var någon fara. Jag skulle fortsätta träna henne som vanligt för att hjälpa till o få upp det, se till att hon är ute mycket (vilket de redan är) och att det inte sopas i stallet när hästarna är inne. Om det inte försvann så skulle jag höra av mig igen.

Så det blev longering idag, gick bra, hon hostade till några gånger men var inte alls lika mycket som när jag var ute o red igår. Fick för mig att jag skulle rida barbacka vilket jag inte gjort på henne innan, så hoppade upp o skrittade av henne fram o tillbaka på allevägen. Gick jätte bra, men upptäckte att min balans inte är vad den brukar eller borde vara ha ha.. Så får nog bli lite mer barbacka ridning.

Har nu på em städat hela lägenheten, dammsugit, dammat, plockat undan, torkat av mm. Nu ser det finemang ut igen :) Får väl se vad som händer ikväll sen..

Inga kommentarer: