fredag, april 02, 2010

Atlantis och Lost

Då har jag varit i ridhuset med Paxen, Malin, Towe och Cita. Gick bra, fast allt var lite läskigt idag, hindren, bommar, gardinen för speglarna, ja allt helt enkelt. Men hon var ändå slö, tror det beror på att hon tycker att det är tråkigt i ridhuset. Så får bli en tur i skogen nästa gång, kanske imorgon? Får se om Towe eller Johanna vill ta en lugn runda, annars får jag prova på att ge mig ut själv, någon gång ska ju vara den första. Har ju varit ute o gått med henne själv och tömkört henne själv så borde ju inte vara något problem. Men men man vet aldrig med min envisa fröken..

Fint väder idag igen :) Härligt, härligt.. Ska ta en långrunda med hundarna snart, man måste ju passa på att vara ute.

Igårkväll var jag helt slut i kroppen så låg och tittade på Stargate Atlantis hela kvällen, säsong 1. Hann väl med en sisådär 7-8 avsnitt tror jag. Men då hoppade jag över dem jag reda har sett. Även om Atlantis är bra måste jag säga att SG1 är bättre, har inte brytt mig om att följa de nya stargate avsnitten som går på tv nu, hinner inte med att följa allt o jag hatar att bara börjar mitt i, så får väl ta o köpa boxen sen när den kommer ut eller ladda ner avsnitten.

En annan serie som jag tycker kan börja sändas på svensk tv snart är LOST. Saknar LOST, tittade lite igår på vad boxarna kostar just nu, om man skulle ha råd o köpa någon till nästa lön, men får se hur det blir med det..

Nehe nu ska jag ut o njuta av vädret tror jag minsann.

Inga kommentarer: