söndag, april 04, 2010

Påsk

Påskhelg.. vad har jag då hittat på en helg som denna?
I fredags så blev det lite fest hemma hos Anton. Var intressant, kan man ju säga. Grabbarna grus bestämde sig för att dra in till stan o tänkte lämna kvar Marlene o mig hemma, inte tänkte vi så fixade lite skjuts in till stan för oss, snälla Nicole o Fredrik kom o hämta. När vi väl var inne rände vi runt över halva stan och hann med gott och vä l(nästan) alla ställen, vi tog en paus på Mcdonalds och slog sedan sällskap med pojkarna på Borgen. Hem åkte vi i den så kallade svarten o fort gick det. Somnade sedan så fort jag la huvudet på kudden.

Igår umgicks jag o Annie hemma hos Annie i Gråbo. Magnus var i stockholm och jag lämnade Kenny hemma i Roma. Så blev en mysig tjejkväll med god mat och vin OCH SJÄLVKLART LOST! He he.. Så som jag har saknat Annies o mina tjejkvällar. Det var kanon :) Lite senare gick vi bort till Bent och Sara o firade Bent som fyllde år. Skulle ha gått ut på krogen efter det men vet inte riktigt vad som hände, tiden bara flög iväg o plötsligt så var det lite för sent och vi var lite för trötta. Men men får bli nästa gång.

Men måste bara påpeka att vi tittat på LOST!!! :) Och det är grymt spännande!

Inga kommentarer: