måndag, april 26, 2010

Ridning och Jobb

Gick jätte bra att jobba i fredags, de var jätte nöjda och vi oxå :)
Utgång blev det efteråt :) Åkte direkt till Björke, blev lite SingStar och dricka innan utgång till Munken, en super duper trevlig kväll, tack gänget!
På lördagen jobbades det Gille igen, men denna gången med en lite mindre grupp som inte skulle ha någon alkohol eller musikanter, blir aldrig samma stämning men var trevligt ändå. När jag lämnade av Annie på Gråbo så stod Kenny och Anton på parkeringen, de hade tydligen varit inne i staden o festat vilket jag inte visste om så var verkligen en slump att vi stötte på varandra då eftersom de annars hade tagit en taxi hem, men nu så kunde de ju åka med mig :)
Blev tyvärr ingen Ridning på Lördagen men blev däremot på Söndagen med Johanna, Pax var jätte duktig och vi galopperade flera gånger en bra bit vardera, inget bockande eller någonting, älskar min lilla sockersöta pärla!
Idag var jag först på sjukhuset på morgonen för att bli intruducerad för att bli blodgivare, sen åkte jag hem och nästan dirket till betet, Johanna, Towe och jag red en vända, men idag var Pax inte sig lik, tvärnitade två gånger och vägrade att gå, men tror att det var för att hon hade träningsverk idag :( stackarn, men men det är ju bra att röra på sig när man har det så var nog bara nyttigt med den lilla ridturen idag. Sen åkte jag hem bytte om och åkte sedan in till stan igen för att jobba. Annie och jag jobbade en Äventyr i staden med Svenska Spel :) Ett superhärligt gäng! Efter det bar det av hemmåt igen, städade lägenheten och nu sitter jag i soffan o tittar på Arn och dricker ett välförtänt glas vin :)

Inga kommentarer: