tisdag, april 27, 2010

ont i kroppen

Började dagen med att åka till stallet för att göra morgonsysslorna sen bar det av till skolan. Var inte kul att sitta still så länge med dum mensverk, men överlevde. Fick belöning bestående av glass efter, så det var det värt :) Annie och jag gick och åt det i hamnen, gott, gott! Förutom mensverk har jag träningsverk, fått en spricka i läppen och en spricka i tummen. Så känns kroppsligt rätt värdelöst just nu.. suck.. Men men det går över tids nog.

Fick sms av Malin för en stund sedan att jag glömt blanda kraft till hästarna, typiskt :( och att jag hade glömt sätta på strömmen, men den hade jag aldrig stängt av..
Glömmer väldigt mycket nu för tiden, glömde bort Valpkursen i söndags tillexempel.. Tror att det är för att jag har så mycket att tänka på.. så mycket att göra. . Men men det är så det kommet vara fram till Juni iaf, så lika bra att vänja sig och lära sig komma ihåg bättre, skriva ner, sätta larm osv.. Har inget emot att ha mycket att göra, tycker att det är kul och skönt att ha många bollar i luften samtidigt..

Skönt att det fina vädret har kommit tillbaka iaf :) Har varit riktigt varmt och skönt ute, till och med svettigt. Så passade på att ligga o sola en stund idag, är skönt att bara ligga och inte behöva tänka eller göra och bara njuta av sol och värme!

Inga kommentarer: